قند و عسل های مامان و بابا

بدون عنوان

1392/4/17 18:26
نویسنده : فاطمه
642 بازدید
اشتراک گذاری

این عکس هم مال ٧ مهر بود که تولد امام رضا بود و تارا و طاها نذری دارن در این روز لباس سبز بپوشن

زمانی که به دنیا اومدن تارا ٢ کیلو و ٥٠٠ گرم و محمد طاها ٢ کیلو و ٢٠٠ گرم بودند

این عکس مال روز عاشوراست و تارا و محمد طاها ٢ ماه و ٥ روزشون بود

٢ ماه اول زندگی این ٢ تا کوچولو از سخت ترین روز های زندگی من بود

چون ٢ تاشون خیلی ریز بودند و من باید تا صبح بیدار میموندم تا اتفاقی نیفته

باقدرتی که خدا بهم داده بود تمام سختی ها وبی خوابی ها رو تحمل میکردم و الان که دارم به اون روزا فکر میکنم تازه میفهمم که مهر و عشق مادری یعنی چی؟!

البته کمک های همسر و مادرم رو نمیشه ندید گرفت

بزرگ کردن ٢ تا بچه همزمان خیلی سخته اما با نگاه کردن به روی ماهشون و دیدن لبخند های قشنگشون انرژی ای میگرفتم که قابل وصف کردن نیست

تارا و محمد طاهای عزیزتر از جونم عاشقانه دوستتون دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)